Proteinowy omlet ze szpinakiem

Opublikowany w dniu2 Miesiące temu przez
Polub0
Hej, może zaciekawi Was nasz dzisiejszy przepis na proteinowy omlet ze szpinakiem?
Większość z nas pracuje teraz z domu, więc mamy więcej czasu na przygotowanie pożywnego posiłku. Oto prosty przepis na lekkie, ale sycące danie. Dodaj warzywa i białko, by przygotować pikantny omlet, na który będziesz mieć ochotę za każdym razem!
Czas przygotowania: 30 minut
Porcje: 5
Składniki:
– 20 g Odżywki białkowej Herbalife Nutrition
– 125 g jogurtu greckiego 0% tłuszczu (nie używaj zwykłego jogurtu)
– 4 białka jaj
– 2 łyżki wody
– 30 g mąki
– 55 g mrożonego szpinaku (rozmrożonego)
– 2 łyżki nasion chia
– 1 łyżeczka soli
Sposób przygotowania:
1. W robocie kuchennym lub blenderze zmiksuj jogurt, białka jaj i wodę z mąką, Odżywką białkową Herbalife Nutrition, szpinakiem, nasionami chia i solą. Dokładnie wymieszaj, aż całość nabierze konsystencji ciasta naleśnikowego*.
2. Posmaruj małą patelnię z warstwą nieprzywierającą, niewielką ilością oleju. Rozgrzej ją na dużym płomieniu średniego palnika.
3. Gdy patelnia się rozgrzeje, wlej 3 łyżki ciasta. Szybko (i bardzo delikatnie) rozprowadź je grzbietem metalowej łyżki. Smaż, aż lekko się przyrumieni. Delikatnie obróć i usmaż z drugiej strony.
4. Gdy omlet usmaży się z obu stron, połóż go na papierowym ręczniku lub kratce i pozostaw do ostygnięcia. W identyczny sposób usmaż pozostałe porcje ciasta, za każdym razem natłuszczając patelnię małą ilością oleju.
SMACZNEGO! ?
* Nasiona chia wchłaniają duże ilości płynu, zwłaszcza, jeśli odstawisz ciasto na dłuższą chwilę. Najlepiej przygotować je tuż przed smażeniem omletu. Jeśli ciasto zgęstnieje, dolej trochę wody – po jednej łyżce na raz (uważaj, by nie dodać zbyt wiele), by zachowało konsystencję ciasta naleśnikowego.
Produkty powiązane

Menu

Ustawienia

Utwórz darmowe konto alby zachować ulubione rzeczy

Zaloguj się

Utwórz darmowe konto, aby korzystać z list życzeń.

Zaloguj się